Η «Ένωση» μετά το χθεσινό 1-1 με τον Ολυμπιακό έφτασε τα 24 σερί ματς πρωταθλήματος δίχως ήττα. Η ομάδα του Μάρκο Νίκολιτς μετά την ήττα με 2-0 από τον Ολυμπιακό στο «Γ. Καραϊσκάκης» στις 26 Οκτωβρίου δεν έχει χάσει κανένα άλλο παιχνίδι στην Stoiximan Super League.
Οι «κιτρινόμαυροι» ολοκλήρωσαν δέκα διαδοχικά παιχνίδια πρωταθλήματος χωρίς ήττα απέναντι στους βασικούς ανταγωνιστές τους (Ολυμπιακό, Παναθηναϊκό και ΠΑΟΚ), με απολογισμό πέντε νίκες και πέντε ισοπαλίες.