Τη μνήμη των θυμάτων από τη γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου τιμά η ΠΑΕ ΑΕΚ μέσω ανάρτησης στα social media.
Δεν ξεχνάμε και δεν πρέπει να ξεχάσουμε ποτέ τις 353.000 ψυχές που μαρτύρησαν και χάθηκαν», αναφέρουν οι «κιτρινόμαυροι».
Τη μνήμη των θυμάτων από τη γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου τιμά η ΠΑΕ ΑΕΚ μέσω ανάρτησης στα social media.
Δεν ξεχνάμε και δεν πρέπει να ξεχάσουμε ποτέ τις 353.000 ψυχές που μαρτύρησαν και χάθηκαν», αναφέρουν οι «κιτρινόμαυροι».