Μία ημέρα μετά την τεράστια επιτυχία των Παριζιάνων στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση, η UEFA ανακοίνωσε τον καλύτερο ποδοσφαιριστή της φετινής σεζόν.
Ο τίτλος κατέληξε στον Κβίτσα Κβαρατσχέλια, ο οποίος αναδείχθηκε κορυφαίος παίκτης του θεσμού για το 2025/26.
Ο Γεωργιανός εξτρέμ -που ήταν εκείνος που κέρδισε το πέναλτι της ισοφάρισης στον τελικό- ολοκλήρωσε τη σεζόν με 10 γκολ και 7 ασίστ σε 16 αγώνες Champions League, επιβεβαιώνοντας την εκρηκτική του παρουσία σε όλη τη διοργάνωση.