Λουτσέσκου: «Δεν θα έκανα κάτι που θα απογοήτευε τον ΠΑΟΚ, ο σύλλογος πρέπει να αποφασίσει»

Για το μέλλον του στον ΠΑΟΚ μίλησε σε Μέσο της πατρίδας του ο Ραζβάν Λουτσέσκου.

«Είναι δύσκολο να συζητάμε αυτό το θέμα. Έχω συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ για ακόμη έναν χρόνο. Από τη δική μου οπτική, ο ΠΑΟΚ είναι μια ομάδα με την οποία έχω αναπτύξει μια ιδιαίτερη σχέση. Δεν θα έκανα κάτι που θα μπορούσε να τους απογοητεύσει. Από εκεί και πέρα, είναι ο σύλλογος που πρέπει να πάρει τις αποφάσεις που θεωρεί σωστές κάθε στιγμή», επεσήμανε ο Λουτσέσκου.

Υπενθυμίζεται ότι πριν λίγες ημέρες είχε δηλώσει και πάλι στην πατρίδα του (PrimaSport) ότι: «Ας κλείσουμε γρήγορα αυτό το θέμα. Έχω ακόμη έναν χρόνο συμβόλαιο. Έχω δημιουργήσει έναν πολύ βαθύ και ουσιαστικό δεσμό με τον σύλλογο και τον κόσμο εκεί, και αυτό παραμένει. Από εκεί και πέρα, υπάρχει ένας ιδιοκτήτης που παίρνει τις δικές του αποφάσεις. Η ρήτρα αποδέσμευσης εξακολουθεί να υπάρχει, αλλά αυτό είναι άσχετο».

Καλωσορίσατε στην Νο1 σελίδα προγνωστικών στην Ελλάδα!! Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να αποκτήσεις πρόσβαση και να βρεις το πακέτο που θέλεις. Όλα τα άλλα τα αφήνεις στην ομάδα του TIGERBET και στο τέλος του μήνα τα κέρδη σας αυξάνονται!!

Data powered by Oddspedia