Η ΑΕΚ είχε πιο καθαρό μυαλό, κέρδισε τον Άρη με 102-99 και με 2-1 νίκες προκρίθηκε στα ημιτελικά της Stoiximan GBL, εκεί όπου θα αντιμετωπίσει με μειονέκτημα έδρας τον Ολυμπιακό.
Οι διαιτητές: Πουρσανίδης, Καρπάνος, Κατραχούρας
Τα δεκάλεπτα: 32-25, 52-46, 76-68, 102-99